Psychiatrzy

Prowadzimy leczenie osób dorosłych oraz młodzieży:

Psychiatra Poznań

Korzystanie z pomocy lekarza psychiatry w świadomości społecznej jest „ostateczną ostatecznością”.
Pewnie z tego powodu bardzo wielu ludzi cierpi w samotności, nie poszukując nawet możliwości uzyskania fachowej pomocy lekarza specjalisty psychiatry.

Czy powinniśmy unikać kontaktu z lekarzem psychiatrą?

Choroby psychiczne są powszechne. 25% populacji miało, ma lub będzie miało zaburzenia psychiczne. I choćby z powodu powszechności występowania zaburzeń psychicznych wizyta u lekarza psychiatry powinna być traktowane jak wizyta u każdego innego lekarza.

Najczęściej podawane objawy ( depresja, zaburzenia lękowe) to:

1. zmęczenie, przemęczenie, ból głowy
2. brak odczuwania przyjemności,
3. smutek,
4. przygnębienie
5. zaburzenia snu
6. lęk
7. przymus wykonywania okreslonych czynności.

Innego rodzaju objawy zgłaszają Pacjenci w przebiegu uzależnień ( od substancji lub zachowań) oraz w przebiegu psychoz.
Bardzo często objawy są tak nasilone, że utrudniają pracę i życie codzienne.

Lekarze psychiatrzy w Poradni Praxis potrafią je rozpoznać oraz zaproponować skuteczne leczenie.

Nowoczesne leczenie jest skuteczne i jeżeli jest prowadzone fachowo przez lekarza psychiatrę, nie uzależnia.

Im wcześniej Pacjent zgłosi się do lekarza psychiatry, im wcześniej rozpocznie leczenie tym szybciej uzyskuje poprawę swojego stanu zdrowia oraz wraca do normalnego życia.

W naszym serwisie możesz:

1/ przeczytać pytania Pacjentów oraz odpowiedzi udzielone przez Specjalistów Poradni Praxis (tu)
2/ zapoznać się ze skalami samooceny zdrowia dla Pacjentów ( tu)
3/ zadać pytanie Specjaliście Pradni Praxis ( tu)

lub skontaktować się z nami ( tu)